diff options
author | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-27 09:46:55 +0200 |
---|---|---|
committer | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-27 09:46:55 +0200 |
commit | feab5d4c62dc030c7c59a5544172ac2b9576af79 (patch) | |
tree | a4fc312661bd2d64414e0c75411e1cdb021b0135 /worlding | |
parent | bce7ef1a00b6a90e01f5984bdc5377f2f656e2b8 (diff) |
fix add missing comma
Diffstat (limited to 'worlding')
-rw-r--r-- | worlding/_intro.qmd | 2 |
1 files changed, 1 insertions, 1 deletions
diff --git a/worlding/_intro.qmd b/worlding/_intro.qmd index b6e359f..6fb543c 100644 --- a/worlding/_intro.qmd +++ b/worlding/_intro.qmd @@ -95,7 +95,7 @@ Som teori anvendt til at belyse vores antagne læringsproces med, kunne vi finde mange undersøgelser af PPL med inddragelse af digitalisering, bl.a. @Heilesen2015 og @Bjorn2006, men det lykkedes os ikke at finde noget, -som specifikt handlede om hvorvidt inddragelsen hjalp *dybere* læring. +som specifikt handlede om, hvorvidt inddragelsen hjalp *dybere* læring. Denne mangel på forståelse af samspillet for dybere læring viser sig at være et centralt emne i @Schraube2024. |