aboutsummaryrefslogtreecommitdiff
diff options
context:
space:
mode:
authorJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-06-27 09:46:55 +0200
committerJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-06-27 09:46:55 +0200
commitfeab5d4c62dc030c7c59a5544172ac2b9576af79 (patch)
treea4fc312661bd2d64414e0c75411e1cdb021b0135
parentbce7ef1a00b6a90e01f5984bdc5377f2f656e2b8 (diff)
fix add missing comma
-rw-r--r--worlding/_intro.qmd2
1 files changed, 1 insertions, 1 deletions
diff --git a/worlding/_intro.qmd b/worlding/_intro.qmd
index b6e359f..6fb543c 100644
--- a/worlding/_intro.qmd
+++ b/worlding/_intro.qmd
@@ -95,7 +95,7 @@ Som teori anvendt til at belyse vores antagne læringsproces med,
kunne vi finde mange undersøgelser af PPL med inddragelse af digitalisering,
bl.a. @Heilesen2015 og @Bjorn2006,
men det lykkedes os ikke at finde noget,
-som specifikt handlede om hvorvidt inddragelsen hjalp *dybere* læring.
+som specifikt handlede om, hvorvidt inddragelsen hjalp *dybere* læring.
Denne mangel på forståelse af samspillet for dybere læring
viser sig at være et centralt emne i @Schraube2024.