From feab5d4c62dc030c7c59a5544172ac2b9576af79 Mon Sep 17 00:00:00 2001 From: Jonas Smedegaard Date: Thu, 27 Jun 2024 09:46:55 +0200 Subject: fix add missing comma --- worlding/_intro.qmd | 2 +- 1 file changed, 1 insertion(+), 1 deletion(-) (limited to 'worlding') diff --git a/worlding/_intro.qmd b/worlding/_intro.qmd index b6e359f..6fb543c 100644 --- a/worlding/_intro.qmd +++ b/worlding/_intro.qmd @@ -95,7 +95,7 @@ Som teori anvendt til at belyse vores antagne læringsproces med, kunne vi finde mange undersøgelser af PPL med inddragelse af digitalisering, bl.a. @Heilesen2015 og @Bjorn2006, men det lykkedes os ikke at finde noget, -som specifikt handlede om hvorvidt inddragelsen hjalp *dybere* læring. +som specifikt handlede om, hvorvidt inddragelsen hjalp *dybere* læring. Denne mangel på forståelse af samspillet for dybere læring viser sig at være et centralt emne i @Schraube2024. -- cgit v1.2.3