diff options
author | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-27 09:45:39 +0200 |
---|---|---|
committer | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-27 09:45:39 +0200 |
commit | bce7ef1a00b6a90e01f5984bdc5377f2f656e2b8 (patch) | |
tree | 54a6ec1cb79aa96ff8f575c427ceec571f8f6eaf /worlding | |
parent | 48b75abc1d29a3f5388da160304b28c2d8996c89 (diff) |
fix bogus capitalization
Diffstat (limited to 'worlding')
-rw-r--r-- | worlding/_intro.qmd | 2 |
1 files changed, 1 insertions, 1 deletions
diff --git a/worlding/_intro.qmd b/worlding/_intro.qmd index 06c48ce..b6e359f 100644 --- a/worlding/_intro.qmd +++ b/worlding/_intro.qmd @@ -92,7 +92,7 @@ uden risiko for i stedet at blive mindet om noget, som vi, måske ubevidst, måske halvejs, havde lært tidligere. Som teori anvendt til at belyse vores antagne læringsproces med, -Kunne vi finde mange undersøgelser af PPL med inddragelse af digitalisering, +kunne vi finde mange undersøgelser af PPL med inddragelse af digitalisering, bl.a. @Heilesen2015 og @Bjorn2006, men det lykkedes os ikke at finde noget, som specifikt handlede om hvorvidt inddragelsen hjalp *dybere* læring. |