aboutsummaryrefslogtreecommitdiff
path: root/worlding
diff options
context:
space:
mode:
authorJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-06-27 09:45:39 +0200
committerJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-06-27 09:45:39 +0200
commitbce7ef1a00b6a90e01f5984bdc5377f2f656e2b8 (patch)
tree54a6ec1cb79aa96ff8f575c427ceec571f8f6eaf /worlding
parent48b75abc1d29a3f5388da160304b28c2d8996c89 (diff)
fix bogus capitalization
Diffstat (limited to 'worlding')
-rw-r--r--worlding/_intro.qmd2
1 files changed, 1 insertions, 1 deletions
diff --git a/worlding/_intro.qmd b/worlding/_intro.qmd
index 06c48ce..b6e359f 100644
--- a/worlding/_intro.qmd
+++ b/worlding/_intro.qmd
@@ -92,7 +92,7 @@ uden risiko for i stedet at blive mindet om noget,
som vi, måske ubevidst, måske halvejs, havde lært tidligere.
Som teori anvendt til at belyse vores antagne læringsproces med,
-Kunne vi finde mange undersøgelser af PPL med inddragelse af digitalisering,
+kunne vi finde mange undersøgelser af PPL med inddragelse af digitalisering,
bl.a. @Heilesen2015 og @Bjorn2006,
men det lykkedes os ikke at finde noget,
som specifikt handlede om hvorvidt inddragelsen hjalp *dybere* læring.