diff options
author | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-05-09 16:20:04 +0200 |
---|---|---|
committer | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-04 17:35:41 +0200 |
commit | aa92183252e4026f0bbf9d46765f4c029deea638 (patch) | |
tree | 670a861351454f069e1a0be4a228d4999f426095 /worlding | |
parent | 7ffa6c1c9041747e2cfd8b29a30d583a697296ce (diff) |
typos and spelling errors
Diffstat (limited to 'worlding')
-rw-r--r-- | worlding/_læring.qmd | 4 |
1 files changed, 2 insertions, 2 deletions
diff --git a/worlding/_læring.qmd b/worlding/_læring.qmd index 821c96d..e0bef4d 100644 --- a/worlding/_læring.qmd +++ b/worlding/_læring.qmd @@ -258,9 +258,9 @@ Ved at se læring som en verdensorienteret proces med flere aspekter og dimensioner, kan digitaliseringen ses i en ny kontekst i forhold til læring. Det er denne nye kontekst, som mangler at blive udforsket til bunds -gennem lensen af tentakulær læring. +gennem linsen af tentakulær læring. -Hidtil er digitalisering primært blevet brug +Hidtil er digitalisering primært blevet brugt til at replikere de operative aspekter af at lære offline. Læsning, skrivning og litteratursøgning er i høj grad online i dag, men grænserne for hvilke nye måder at lære på, |