aboutsummaryrefslogtreecommitdiff
path: root/worlding
diff options
context:
space:
mode:
authorJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-05-09 16:20:04 +0200
committerJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-06-04 17:35:41 +0200
commitaa92183252e4026f0bbf9d46765f4c029deea638 (patch)
tree670a861351454f069e1a0be4a228d4999f426095 /worlding
parent7ffa6c1c9041747e2cfd8b29a30d583a697296ce (diff)
typos and spelling errors
Diffstat (limited to 'worlding')
-rw-r--r--worlding/_læring.qmd4
1 files changed, 2 insertions, 2 deletions
diff --git a/worlding/_læring.qmd b/worlding/_læring.qmd
index 821c96d..e0bef4d 100644
--- a/worlding/_læring.qmd
+++ b/worlding/_læring.qmd
@@ -258,9 +258,9 @@ Ved at se læring som en verdensorienteret proces
med flere aspekter og dimensioner,
kan digitaliseringen ses i en ny kontekst i forhold til læring.
Det er denne nye kontekst, som mangler at blive udforsket til bunds
-gennem lensen af tentakulær læring.
+gennem linsen af tentakulær læring.
-Hidtil er digitalisering primært blevet brug
+Hidtil er digitalisering primært blevet brugt
til at replikere de operative aspekter af at lære offline.
Læsning, skrivning og litteratursøgning er i høj grad online i dag,
men grænserne for hvilke nye måder at lære på,