From aa92183252e4026f0bbf9d46765f4c029deea638 Mon Sep 17 00:00:00 2001 From: Jonas Smedegaard Date: Thu, 9 May 2024 16:20:04 +0200 Subject: typos and spelling errors --- "worlding/_l\303\246ring.qmd" | 4 ++-- 1 file changed, 2 insertions(+), 2 deletions(-) (limited to 'worlding') diff --git "a/worlding/_l\303\246ring.qmd" "b/worlding/_l\303\246ring.qmd" index 821c96d..e0bef4d 100644 --- "a/worlding/_l\303\246ring.qmd" +++ "b/worlding/_l\303\246ring.qmd" @@ -258,9 +258,9 @@ Ved at se læring som en verdensorienteret proces med flere aspekter og dimensioner, kan digitaliseringen ses i en ny kontekst i forhold til læring. Det er denne nye kontekst, som mangler at blive udforsket til bunds -gennem lensen af tentakulær læring. +gennem linsen af tentakulær læring. -Hidtil er digitalisering primært blevet brug +Hidtil er digitalisering primært blevet brugt til at replikere de operative aspekter af at lære offline. Læsning, skrivning og litteratursøgning er i høj grad online i dag, men grænserne for hvilke nye måder at lære på, -- cgit v1.2.3