summaryrefslogtreecommitdiff
path: root/data/problemer.qmd
diff options
context:
space:
mode:
authorJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-10-14 11:45:33 +0200
committerJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-10-14 11:45:33 +0200
commit743ed47ffb5d663f7440f43158887f74590f390e (patch)
treeda7510eb2a3cf9cefaafb0a05e2036d4c98eada0 /data/problemer.qmd
parent20d10e40826b82f5e7531659c9edbad302364386 (diff)
rephrase anchoring dimensions
Diffstat (limited to 'data/problemer.qmd')
-rw-r--r--data/problemer.qmd24
1 files changed, 12 insertions, 12 deletions
diff --git a/data/problemer.qmd b/data/problemer.qmd
index 5ccadbc..3cfdcd4 100644
--- a/data/problemer.qmd
+++ b/data/problemer.qmd
@@ -40,9 +40,9 @@ format:
Opsummering af det undersøgte problem.
-* **Produkt (TSA)**: Funktionalitet af og mellem teknologier
-* **Påvirkning (STS)**: Samspil mellem mennesker og teknologi
-* **Proces (D&K)**: Skabelse af og med teknologier
+* **Redskab (TSA)**: En teknologis indre og ydre funktionalitet
+* **Samspil (M&T)**: Samspil mellem mennesker og teknologi
+* **Skabelse (D&K)**: Skabelse af og med teknologier
* (**Data**: Tema vi selv gerne vil arbejde med)
# Studietrivsel
@@ -52,9 +52,9 @@ Opsummering af det undersøgte problem.
Hvordan kan en model for studietrivsel påvirke
genbrug af faggruppers divergerende forståelser af samme data?
-* **Produkt (TSA)**: Datamodel som videnskabeligt redskab
-* **Påvirkning (STS)**: Trivselsforståelser med og uden modeller
-* **Proces (D&K)**: Modeller af studietrivsel
+* **Redskab (TSA)**: Datamodel som videnskabeligt redskab
+* **Samspil (M&T)**: Trivselsforståelser med og uden modeller
+* **Skabelse (D&K)**: Modeller af studietrivsel
* (**Data**: Begreber i postulerede trivselsforståelser)
## Studietrivsel - problemfelt
@@ -83,9 +83,9 @@ ud fra andre gruppers viden?
Hvordan kan en model for tidsmiljø påvirke
formidlingen af studerendes og TAP'eres tidsmiljøer?
-* **Produkt (TSA)**: Datamodel som videnskabeligt redskab
-* **Påvirkning (STS)**: Tidsmiljøformidling med og uden model
-* **Proces (D&K)**: Model af tidsmiljøer
+* **Redskab (TSA)**: Datamodel som videnskabeligt redskab
+* **Samspil (M&T)**: Tidsmiljøformidling med og uden model
+* **Skabelse (D&K)**: Model af tidsmiljøer
* (**Data**: Begreber i teori for tidsmiljø)
## Tidsmiljøer - problemfelt
@@ -111,9 +111,9 @@ formidlingen af studerendes og TAP'eres tidsmiljøer?
Hvor APA-agtige er litteraturlister i HumTek-23's Moodle-sider,
og hvordan kan det påvirke de studerendes læring?
-* **Produkt (TSA)**: Et læringsadministrationssystem (LMS)
-* **Påvirkning (STS)**: Formidling og/eller læringsgreb
-* **Proces (D&K)**: Model for APA kildenotation
+* **Redskab (TSA)**: Et læringsadministrationssystem (LMS)
+* **Samspil (M&T)**: Formidling og/eller læringsgreb
+* **Skabelse (D&K)**: Model for APA kildenotation
* (**Data**: Litteraturlister i HumTek-23's Moodle-sider)
### APA i Moodle - problemfelt