diff options
author | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-10-14 11:45:33 +0200 |
---|---|---|
committer | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-10-14 11:45:33 +0200 |
commit | 743ed47ffb5d663f7440f43158887f74590f390e (patch) | |
tree | da7510eb2a3cf9cefaafb0a05e2036d4c98eada0 | |
parent | 20d10e40826b82f5e7531659c9edbad302364386 (diff) |
rephrase anchoring dimensions
-rw-r--r-- | data/problemer.qmd | 24 |
1 files changed, 12 insertions, 12 deletions
diff --git a/data/problemer.qmd b/data/problemer.qmd index 5ccadbc..3cfdcd4 100644 --- a/data/problemer.qmd +++ b/data/problemer.qmd @@ -40,9 +40,9 @@ format: Opsummering af det undersøgte problem. -* **Produkt (TSA)**: Funktionalitet af og mellem teknologier -* **Påvirkning (STS)**: Samspil mellem mennesker og teknologi -* **Proces (D&K)**: Skabelse af og med teknologier +* **Redskab (TSA)**: En teknologis indre og ydre funktionalitet +* **Samspil (M&T)**: Samspil mellem mennesker og teknologi +* **Skabelse (D&K)**: Skabelse af og med teknologier * (**Data**: Tema vi selv gerne vil arbejde med) # Studietrivsel @@ -52,9 +52,9 @@ Opsummering af det undersøgte problem. Hvordan kan en model for studietrivsel påvirke genbrug af faggruppers divergerende forståelser af samme data? -* **Produkt (TSA)**: Datamodel som videnskabeligt redskab -* **Påvirkning (STS)**: Trivselsforståelser med og uden modeller -* **Proces (D&K)**: Modeller af studietrivsel +* **Redskab (TSA)**: Datamodel som videnskabeligt redskab +* **Samspil (M&T)**: Trivselsforståelser med og uden modeller +* **Skabelse (D&K)**: Modeller af studietrivsel * (**Data**: Begreber i postulerede trivselsforståelser) ## Studietrivsel - problemfelt @@ -83,9 +83,9 @@ ud fra andre gruppers viden? Hvordan kan en model for tidsmiljø påvirke formidlingen af studerendes og TAP'eres tidsmiljøer? -* **Produkt (TSA)**: Datamodel som videnskabeligt redskab -* **Påvirkning (STS)**: Tidsmiljøformidling med og uden model -* **Proces (D&K)**: Model af tidsmiljøer +* **Redskab (TSA)**: Datamodel som videnskabeligt redskab +* **Samspil (M&T)**: Tidsmiljøformidling med og uden model +* **Skabelse (D&K)**: Model af tidsmiljøer * (**Data**: Begreber i teori for tidsmiljø) ## Tidsmiljøer - problemfelt @@ -111,9 +111,9 @@ formidlingen af studerendes og TAP'eres tidsmiljøer? Hvor APA-agtige er litteraturlister i HumTek-23's Moodle-sider, og hvordan kan det påvirke de studerendes læring? -* **Produkt (TSA)**: Et læringsadministrationssystem (LMS) -* **Påvirkning (STS)**: Formidling og/eller læringsgreb -* **Proces (D&K)**: Model for APA kildenotation +* **Redskab (TSA)**: Et læringsadministrationssystem (LMS) +* **Samspil (M&T)**: Formidling og/eller læringsgreb +* **Skabelse (D&K)**: Model for APA kildenotation * (**Data**: Litteraturlister i HumTek-23's Moodle-sider) ### APA i Moodle - problemfelt |