aboutsummaryrefslogtreecommitdiff
path: root/worlding/_baggrund.qmd
diff options
context:
space:
mode:
Diffstat (limited to 'worlding/_baggrund.qmd')
-rw-r--r--worlding/_baggrund.qmd6
1 files changed, 3 insertions, 3 deletions
diff --git a/worlding/_baggrund.qmd b/worlding/_baggrund.qmd
index da860da..a0f9b55 100644
--- a/worlding/_baggrund.qmd
+++ b/worlding/_baggrund.qmd
@@ -9,8 +9,8 @@ mellem didaktiske og (for læringen) ligegyldige rutiner.
Vi, forfatterne til denne rapport, studerer humanistisk teknologi,
hvor vi fra begyndelsen fik forklaret,
-at vores læringsmateriale kan forventes udelukkende at være digitalt -
-ingen fysiske bøger er del af vores pensum -
+at vores læringsmateriale kan forventes udelukkende at være digitalt --
+ingen fysiske bøger er del af vores pensum --
bl.a. fordi meget af materialet vil være så nyt,
at det knapt er udgivet endnu.
Dette så vi frem til med forventning:
@@ -110,7 +110,7 @@ og licens hyperlinket til <https://spdx.org/>.
Ved studiestart blev læringen ved Roskilde Universitet præsenteret
som defineret af syv "søjler" kaldet Problemorienteret Projektlæring (PPL).
-Vores studie - Humtek - blev introduceret som progressivt,
+Vores studie -- Humtek -- blev introduceret som progressivt,
og det kommer bl.a. til udtryk idet læringsmaterialet udelukkende er tilgængeligt digitalt.
Det er også en fordel når nogle af teksterne vi skal læse slet ikke er skrevet endnu,
og nogle af dem kun vil blive udgivet online, ikke i bogform.