diff options
Diffstat (limited to 'code')
-rw-r--r-- | code/index.qmd | 6 |
1 files changed, 3 insertions, 3 deletions
diff --git a/code/index.qmd b/code/index.qmd index a58c384..084268c 100644 --- a/code/index.qmd +++ b/code/index.qmd @@ -208,7 +208,7 @@ gennem grafteori til anvendelse af PPL-principperne. --> Vi vil gennemgå den digitale service Scholia og Hypothes.is som teknologier -med hjælp fra TRIN-modellen [@Jørgensen_2018] +med hjælp fra TRIN-modellen [@Jorgensen_2018] (vi er opmærksomme på at det kun er en model, ikke en metode). Anvendelsen af Scholia og Hypothes.is ved RUC @@ -326,7 +326,7 @@ af begreber indenfor materialets vidensfelt. Omkring PPL specifikt relateret til digitale redskaber mere løst, -undersøger @Bjørn_2006 problemorienteret projektlæring ved fjernundervisning. +undersøger @Bjorn_2006 problemorienteret projektlæring ved fjernundervisning. Om semantiske digitale redskaber specifikt relateret til videnskabelig læring mere løst, @@ -336,7 +336,7 @@ vha. semantisk klassificering af og ræsonnement om mærkatnavne. @Frederiksen_2016 vejleder bibliotekarer i brug af Hypothes.is. -@Jørgensen_2018 introducerer TRIN-modellen +@Jorgensen_2018 introducerer TRIN-modellen til undersøgelser af teknologiske systemer og artefakter. @Pressman_2018 vedr. at vores fokus nok vil være produkt mere end state-of-the-art. |