diff options
author | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-04-11 15:57:03 +0200 |
---|---|---|
committer | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-04-11 16:00:13 +0200 |
commit | 1457a54f976d7129bc17bbfec4c6a880c7660c22 (patch) | |
tree | 65bf71a0a965c57529985c0f4f2980ff9e99f1c9 /code | |
parent | 03666f0d6f37b0dd8abf2d63fa90ae5269fca7f6 (diff) |
use only ASCII characters as citekey
Diffstat (limited to 'code')
-rw-r--r-- | code/index.qmd | 6 |
1 files changed, 3 insertions, 3 deletions
diff --git a/code/index.qmd b/code/index.qmd index a58c384..084268c 100644 --- a/code/index.qmd +++ b/code/index.qmd @@ -208,7 +208,7 @@ gennem grafteori til anvendelse af PPL-principperne. --> Vi vil gennemgå den digitale service Scholia og Hypothes.is som teknologier -med hjælp fra TRIN-modellen [@Jørgensen_2018] +med hjælp fra TRIN-modellen [@Jorgensen_2018] (vi er opmærksomme på at det kun er en model, ikke en metode). Anvendelsen af Scholia og Hypothes.is ved RUC @@ -326,7 +326,7 @@ af begreber indenfor materialets vidensfelt. Omkring PPL specifikt relateret til digitale redskaber mere løst, -undersøger @Bjørn_2006 problemorienteret projektlæring ved fjernundervisning. +undersøger @Bjorn_2006 problemorienteret projektlæring ved fjernundervisning. Om semantiske digitale redskaber specifikt relateret til videnskabelig læring mere løst, @@ -336,7 +336,7 @@ vha. semantisk klassificering af og ræsonnement om mærkatnavne. @Frederiksen_2016 vejleder bibliotekarer i brug af Hypothes.is. -@Jørgensen_2018 introducerer TRIN-modellen +@Jorgensen_2018 introducerer TRIN-modellen til undersøgelser af teknologiske systemer og artefakter. @Pressman_2018 vedr. at vores fokus nok vil være produkt mere end state-of-the-art. |