aboutsummaryrefslogtreecommitdiff
path: root/code/index.qmd
diff options
context:
space:
mode:
Diffstat (limited to 'code/index.qmd')
-rw-r--r--code/index.qmd28
1 files changed, 24 insertions, 4 deletions
diff --git a/code/index.qmd b/code/index.qmd
index 7ea7fef..b8f9753 100644
--- a/code/index.qmd
+++ b/code/index.qmd
@@ -14,10 +14,6 @@ format:
pdf:
output-file: S2424791009.pdf
-# FIXME: drop before final release
-nocite: |
- @*
-
breaks: false
---
@@ -296,6 +292,30 @@ vores teknologiske produkt kan have på læring og uddannelse,
og hvordan det kan påvirke både studerende og undervisere
i deres daglige praksis.
+## Mulige kilder
+
+@Frederiksen_2016 om vejledning i brug af Hypothes.is.
+
+@Jørgensen_2018 om FEDS-modellen.
+
+@Pontis_2015 som konkret eksempel på vidensmateriale udleveret i 1. semester, som kunne underbygges af semantiske værktøjer.
+
+@Pressman_2018 vedr. at vores fokus nok vil være produkt mere end state-of-the-art.
+
+@Yokochi_2023 om kvaliteter ved Oxigraph som SPARQL endpoint.
+
+@Nielsen_2017 og @Diefenbach_2021 om kvaliteter ved Wikidata.
+
+@Bento_2022 om kvaliteter ved RDF reasoning engines, relevante ved et fremtidsscenarie hvor Scholia og Hypothes.is ikke blot knyttes sammen, men også påføres logisk ekstrapolering af "missing dots" i sammenlagte grafer.
+
+@Liu_2022 om prior art vedr. semantisk bibliotekshåndteringssystem.
+
+@Couch_2015 om prior art vedr. effektivisering af læring gennem strukturering af læreingsmaterialet.
+
+@Venable_2016 om FEDS-metoden til organisering af evalueringer henover et projektforløb.
+
+@Janowicz_2014 om begrebet 5-stjernede data.
+
# Undersøgelser
[FIXME: