diff options
author | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-06 09:28:04 +0200 |
---|---|---|
committer | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-06 09:28:04 +0200 |
commit | cc505f9e586a0745789ee234a7fa31c75d46b0e8 (patch) | |
tree | 502a4ce954d5390300f77246fdd615bb54d47a14 /worlding | |
parent | 9f280544af7fc62d65e99d5d34359100acd63a4c (diff) |
fix grammar
Diffstat (limited to 'worlding')
-rw-r--r-- | worlding/_conclusion.qmd | 2 |
1 files changed, 1 insertions, 1 deletions
diff --git a/worlding/_conclusion.qmd b/worlding/_conclusion.qmd index 20176ae..da5f68e 100644 --- a/worlding/_conclusion.qmd +++ b/worlding/_conclusion.qmd @@ -19,7 +19,7 @@ idet den studerende gennem sin læsning kan deltage i en dialog med andre læser Den affinitive bevægelse understøttes dermed potentielt, da intersubjektiv dialog kan blive en naturlig del af at fordybe sig i en tekst. -Ved ekspertinterview med forfatteren til @Schraube2024 bekræftes det, +Gennem et ekspertinterview med forfatteren til @Schraube2024 bekræftes det, at konklusionerne i projektet bidrager til teorien om tentakulær læring. Resultaterne af projektets undersøgelse peger på, |