diff options
author | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-05-09 18:20:53 +0200 |
---|---|---|
committer | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-04 17:35:41 +0200 |
commit | ad28d8a8424cc4ebc44fafa3815a24ad12c342b2 (patch) | |
tree | c516364e7b483bf3826b4a86a14ee57f4b59859f /worlding | |
parent | 5b9e3cebf608bad798c765d4f207e685f28b7074 (diff) |
rephrase: avoid learning-in-learning
Diffstat (limited to 'worlding')
-rw-r--r-- | worlding/_læring.qmd | 4 |
1 files changed, 2 insertions, 2 deletions
diff --git a/worlding/_læring.qmd b/worlding/_læring.qmd index 2646eca..38e2cff 100644 --- a/worlding/_læring.qmd +++ b/worlding/_læring.qmd @@ -101,8 +101,8 @@ at digitaliseringens fordele for læring primært ligger i det operative element i læringsprocessen [@Schraube_2024]. -Et kritisk element i læring er de affinitive og -definitive bevægelser i læring. +Et kritisk element i læring er dets affinitive og +definitive bevægelser. Førstnævnte er den lærendes bevægelse mod at udforske så bredt et udvalg af ideer og koncepter som muligt; at få overblik over alternative strategier |