aboutsummaryrefslogtreecommitdiff
path: root/worlding
diff options
context:
space:
mode:
authorJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-05-09 18:20:53 +0200
committerJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-06-04 17:35:41 +0200
commitad28d8a8424cc4ebc44fafa3815a24ad12c342b2 (patch)
treec516364e7b483bf3826b4a86a14ee57f4b59859f /worlding
parent5b9e3cebf608bad798c765d4f207e685f28b7074 (diff)
rephrase: avoid learning-in-learning
Diffstat (limited to 'worlding')
-rw-r--r--worlding/_læring.qmd4
1 files changed, 2 insertions, 2 deletions
diff --git a/worlding/_læring.qmd b/worlding/_læring.qmd
index 2646eca..38e2cff 100644
--- a/worlding/_læring.qmd
+++ b/worlding/_læring.qmd
@@ -101,8 +101,8 @@ at digitaliseringens fordele for læring
primært ligger i det operative element i læringsprocessen
[@Schraube_2024].
-Et kritisk element i læring er de affinitive og
-definitive bevægelser i læring.
+Et kritisk element i læring er dets affinitive og
+definitive bevægelser.
Førstnævnte er den lærendes bevægelse mod
at udforske så bredt et udvalg af ideer og koncepter som muligt;
at få overblik over alternative strategier