From ad28d8a8424cc4ebc44fafa3815a24ad12c342b2 Mon Sep 17 00:00:00 2001 From: Jonas Smedegaard Date: Thu, 9 May 2024 18:20:53 +0200 Subject: rephrase: avoid learning-in-learning --- "worlding/_l\303\246ring.qmd" | 4 ++-- 1 file changed, 2 insertions(+), 2 deletions(-) (limited to 'worlding') diff --git "a/worlding/_l\303\246ring.qmd" "b/worlding/_l\303\246ring.qmd" index 2646eca..38e2cff 100644 --- "a/worlding/_l\303\246ring.qmd" +++ "b/worlding/_l\303\246ring.qmd" @@ -101,8 +101,8 @@ at digitaliseringens fordele for læring primært ligger i det operative element i læringsprocessen [@Schraube_2024]. -Et kritisk element i læring er de affinitive og -definitive bevægelser i læring. +Et kritisk element i læring er dets affinitive og +definitive bevægelser. Førstnævnte er den lærendes bevægelse mod at udforske så bredt et udvalg af ideer og koncepter som muligt; at få overblik over alternative strategier -- cgit v1.2.3