diff options
author | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-06 09:14:53 +0200 |
---|---|---|
committer | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-06 09:16:10 +0200 |
commit | 76406eea691b63801cdae5f2c41d7f5f74f9a15e (patch) | |
tree | 61659dd843d6e9dde034356261d64148965cb2ab /worlding | |
parent | 9c326f35e1429e366a8167a060c0f4dda8868db5 (diff) |
fix spelling
Diffstat (limited to 'worlding')
-rw-r--r-- | worlding/_discussion.qmd | 2 |
1 files changed, 1 insertions, 1 deletions
diff --git a/worlding/_discussion.qmd b/worlding/_discussion.qmd index 514f130..39a5e96 100644 --- a/worlding/_discussion.qmd +++ b/worlding/_discussion.qmd @@ -40,7 +40,7 @@ på en unik måde, og forfatteren til projektets primære kilde bekræftede os i vores forståelse. Derudover erfarede vi, at ontologien strukturerede ekspertinterviewet og provokerede til dialog -om sammenhængende mellem de enkelte begreber i teorien om tentaklær læring. +om sammenhængende mellem de enkelte begreber i teorien om tentakulær læring. Metoden var derfor dels succesfuld i forhold til evalueringen og dels i forhold til at indikere brugbarheden i den slags visualiseringer. Behandlingen af problemformuleringen som et wicked question |