diff options
author | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-05-09 18:24:33 +0200 |
---|---|---|
committer | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-04 17:35:41 +0200 |
commit | 6fc10c02f863651faab5579adbba6925030f6222 (patch) | |
tree | 4425693e60b3137e90b805c1dba3bfa02aaf72b4 /worlding | |
parent | ad28d8a8424cc4ebc44fafa3815a24ad12c342b2 (diff) |
rephrase: avoid movements-to-move
Diffstat (limited to 'worlding')
-rw-r--r-- | worlding/_læring.qmd | 2 |
1 files changed, 1 insertions, 1 deletions
diff --git a/worlding/_læring.qmd b/worlding/_læring.qmd index 38e2cff..9c8f0b2 100644 --- a/worlding/_læring.qmd +++ b/worlding/_læring.qmd @@ -115,7 +115,7 @@ Det er så at sige i denne proces at information bliver til visdom, da kerneideer ekstrapoleres fra deres kontekst. Definitive og affinitive bevægelser i læring komplementerer hinanden -og hjælper den lærende med hele tiden at bevæge sig +og hjælper den lærende fra det universelle til det konkrete og omvendt. i denne forståelse af læring står det mere klart, hvorfor et fast bestemt pensum og |