diff options
author | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-05-29 21:31:20 +0200 |
---|---|---|
committer | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-04 17:35:42 +0200 |
commit | 40fc0cbaa5f03fab1585c92ce155ee86cca14bc5 (patch) | |
tree | 7a51dbfe43a8cc1168be0a7fadd7c8dd9f93e5c1 /worlding | |
parent | 973c262d721bf7ce8aee2e03873a033aef955f75 (diff) |
drop obsolete file opgaver
Diffstat (limited to 'worlding')
-rw-r--r-- | worlding/_opgaver.qmd | 51 |
1 files changed, 0 insertions, 51 deletions
diff --git a/worlding/_opgaver.qmd b/worlding/_opgaver.qmd deleted file mode 100644 index b32f6af..0000000 --- a/worlding/_opgaver.qmd +++ /dev/null @@ -1,51 +0,0 @@ -## Kommende opgaver - -* Opstille masterplan - * Gennemgå hvor meget tid hvert gruppemedlem forventer at investere - (side 88-89 i "den lille røde") - * Gennemgå gruppearbejdsforståelse for hvert gruppemedlem - (side 49-53 i "den lille røde") - * Diskutere overordnet arbejdsrytme - (side 66-67 og 80-81 i "den lille røde") - * evt. fordele opgaver så vi hver har særlig "mission"? - * Diskutere overordnede arbejdsfaser - (side 93-94 i "den lille røde") - * Skitsere en plan - (side 96-99 i "den lille røde") - * feedback til opponentgruppe - * forberede oplæg i god tid før hvert vejledermøde -* Give feedback til opponentgruppe - * Læse oplæg hver især - * Annotere oplæg hver især - * Diskutere annotationer - * Diskutere og formulere (både positiv og negativ) kritik - (side 108-109 i "den lille røde") - * Opstille præsentation af kritik - (f.eks. slideshow og/eller annoteret PDF) -* Gennemgå kilder - * Annotere relevans for alle allerede fundne kilder - * Diskutere om nogle kilder bør undersøges bredere (kildens kilder) - * Omtale kilder på relevante steder i rapporten -* Forstå PPL - * Læse kapitel 1 og 2 i "den lille røde" - * Diskutere hvilke dele af PPL der er relevant her - * interview? -* Forstå semantiske grafer - * Læse kilder og supergruppewebsite - * Deltage i supergruppemøder og -workshops - * Diskutere hvilke dele af semantiske grafer der er relevante her -* Forstå konkrete semantiske læringsredskaber - * Anvende Scholia - * Anvende Hypothes.is - * Undersøge lignende alternativer - * Overveje ikke-digitale paralleller indenfor PPL-praksis - * Diskutere semantiske aspekter ved redskaberne - * Diskutere PPL-relaterede aspekter ved redskaberne - * Diskutere styrker og svagheder ved brug af redskaberne - * ...overfor alternative ikke-digitale metoder - * ...overfor alternative digitale redskaber - * ...overfor fremtidige skitserede forbedringer -* Hvad er "Succes" i forhold til konkret anvendelse på afl. tidspunkt? - * Problemformulering - * Evalueringskriterier - * ... |