diff options
author | Ian Valentin Christensen <ian@localhost.localdomain> | 2024-05-29 21:37:59 +0200 |
---|---|---|
committer | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-04 17:35:42 +0200 |
commit | 973c262d721bf7ce8aee2e03873a033aef955f75 (patch) | |
tree | 31e773c9f477229d58f49e1cd7a2c0937cac49d3 /worlding | |
parent | 19705bbb850bf0436b506bb10df55c44414a35a6 (diff) |
move paragraph
Diffstat (limited to 'worlding')
-rw-r--r-- | worlding/_struktur.qmd | 7 |
1 files changed, 1 insertions, 6 deletions
diff --git a/worlding/_struktur.qmd b/worlding/_struktur.qmd index 2781034..5372623 100644 --- a/worlding/_struktur.qmd +++ b/worlding/_struktur.qmd @@ -19,14 +19,9 @@ og dels *Digipro* om inkluderende brug af digitalisering i læringsforløb ## Læring -Teorien om *tentakulær læring* [@Schraube2024] beskriver, -hvordan kvaliteter ved det lærte -påvirkes både af hvordan læringsprocessen er igangsat (motivation), -og hvordan den udføres (læringsbevægelser). - ## Konstruktiv digitalisering i læring -Digitalisering kan anvendes må mange forskellige måder, +Digitalisering kan anvendes på mange forskellige måder, og kan have både positiv og negativ effekt på læring [@Conole2013, kap. 4]. En række eksempler på digitalisering præsenteres i @Schraube2024, som kan give det indtryk[^tendens], |