diff options
author | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-06 09:25:25 +0200 |
---|---|---|
committer | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-06 09:25:25 +0200 |
commit | 2884195131f1e0b8968455327ebfacef1ebf2780 (patch) | |
tree | 8bdd5297aa3abc4d80877f6c72c537e3c7e77a1a /worlding | |
parent | 3966ddac38f598cf4618e47c422ed925772588f8 (diff) |
fix spelling
Diffstat (limited to 'worlding')
-rw-r--r-- | worlding/_discussion.qmd | 2 |
1 files changed, 1 insertions, 1 deletions
diff --git a/worlding/_discussion.qmd b/worlding/_discussion.qmd index c315e0b..8cf8249 100644 --- a/worlding/_discussion.qmd +++ b/worlding/_discussion.qmd @@ -59,7 +59,7 @@ distraktionsbegrebet indenfor teorien om tentakulær læring. Et interessant aspekt ved Hypothes.is er måden, værktøjet breder betydningen af begrebet digital distraktion ud, og sætter det i forhold til tentakulær, ekspansiv læring på en ny måde. -Ses digitalisering i lyset af funktionaliten i Hypothes.is, +Ses digitalisering i lyset af funktionaliteten i Hypothes.is, påtager begrebet digital distraktion sig en bredere betydning end den, der afdækkes af @Schraube2024. Distraktioner er ikke i sig selv skadelige for læringsprocessen, |