aboutsummaryrefslogtreecommitdiff
diff options
context:
space:
mode:
authorJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-06-06 09:25:25 +0200
committerJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-06-06 09:25:25 +0200
commit2884195131f1e0b8968455327ebfacef1ebf2780 (patch)
tree8bdd5297aa3abc4d80877f6c72c537e3c7e77a1a
parent3966ddac38f598cf4618e47c422ed925772588f8 (diff)
fix spelling
-rw-r--r--worlding/_discussion.qmd2
1 files changed, 1 insertions, 1 deletions
diff --git a/worlding/_discussion.qmd b/worlding/_discussion.qmd
index c315e0b..8cf8249 100644
--- a/worlding/_discussion.qmd
+++ b/worlding/_discussion.qmd
@@ -59,7 +59,7 @@ distraktionsbegrebet indenfor teorien om tentakulær læring.
Et interessant aspekt ved Hypothes.is er måden,
værktøjet breder betydningen af begrebet digital distraktion ud,
og sætter det i forhold til tentakulær, ekspansiv læring på en ny måde.
-Ses digitalisering i lyset af funktionaliten i Hypothes.is,
+Ses digitalisering i lyset af funktionaliteten i Hypothes.is,
påtager begrebet digital distraktion sig en bredere betydning end den,
der afdækkes af @Schraube2024.
Distraktioner er ikke i sig selv skadelige for læringsprocessen,