aboutsummaryrefslogtreecommitdiff
path: root/worlding/_outline.qmd
diff options
context:
space:
mode:
authorJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-05-29 18:35:10 +0200
committerJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-06-04 17:35:42 +0200
commit6a912c220a49d6f21a455c38af1cc9128ba53fc9 (patch)
treef58083a34c0d7493dc8e534aedc9370e377594a4 /worlding/_outline.qmd
parentfbbf5a045f16cf4715a8ce340e016ef03d32afed (diff)
rewrite research question and subquestions?
Diffstat (limited to 'worlding/_outline.qmd')
-rw-r--r--worlding/_outline.qmd10
1 files changed, 8 insertions, 2 deletions
diff --git a/worlding/_outline.qmd b/worlding/_outline.qmd
index 1a2f790..4bff4ca 100644
--- a/worlding/_outline.qmd
+++ b/worlding/_outline.qmd
@@ -6,9 +6,15 @@ Digitalisering er typisk effektiviserende og rationaliserende,
som synes at konflikte med pointer i nyere læringsforskning,
om at læring svækkes af en for operationel, rationel tilgang.
-### Problemformulering
+Problemformulering:
-Kan digitaliseringer styrke indholdsrelaterede aspekter af dybere læring?
+ * Kan vores læseteknik styrke indholdsrelaterede aspekter af dybere læring?
+
+Underspørgsmål:
+
+ * Hvilke betingelser er gældende for at kunne opnå dybere læring?
+ * Hvilken funktionalitet karakteriserer vores læseteknik?
+ * Hvordan skaber funktionaliteten i vores læseteknik betingelserne for dybere læring?
## Metode