aboutsummaryrefslogtreecommitdiff
path: root/worlding/_baggrund.qmd
diff options
context:
space:
mode:
authorJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-05-09 14:04:29 +0200
committerJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-06-04 17:35:41 +0200
commit739c0947db08c694924fbd30d7880dc85cfae4d3 (patch)
treec84788519aae97c921bf7a7d7b002b4ce19258de /worlding/_baggrund.qmd
parentd38e0bd1e5e2d5aac04ec710c06871c9a190b1f2 (diff)
strip trailing whitespace
Diffstat (limited to 'worlding/_baggrund.qmd')
-rw-r--r--worlding/_baggrund.qmd6
1 files changed, 3 insertions, 3 deletions
diff --git a/worlding/_baggrund.qmd b/worlding/_baggrund.qmd
index caa864c..37894a5 100644
--- a/worlding/_baggrund.qmd
+++ b/worlding/_baggrund.qmd
@@ -62,7 +62,7 @@ i en række arbejdsspørgsmål:
Her regner vi med at komme ind på Schraubes teori om tentakulær læring og
Illeris' forståelse af læring
-som bestående af kommunikation, omverden og den lærende.
+som bestående af kommunikation, omverden og den lærende.
Schraube beskriver selv en sammenhæng mellem læringens bestanddele og
studerendes oplevelser med digitalisering.
Vi opstiller den hypotese,
@@ -73,7 +73,7 @@ derfor ikke fremgår af hans empiri.
> Hvordan kunne indholdsmæssig læring understøttes digitalt?
På baggrund af svaret på forrige arbejdsspørgsmål vil vi undersøge,
-på hvilke andre måder den lærende kan gå i dialog med verden digitalt.
+på hvilke andre måder den lærende kan gå i dialog med verden digitalt.
Her forventer vi at undersøge et par forskellige værktøjer og
sætte dem i konteksten af teorier om læring.
@@ -117,7 +117,7 @@ og nogle af dem kun vil blive udgivet online, ikke i bogform.
Universitetet følger altså en bestemt læringsmodel,
vores institut anvender i omfattende grad digitalt læringsmateriale,
-struktureringen af vores læringsforløb er også digital.
+struktureringen af vores læringsforløb er også digital.
-->
## Afgrænsninger og antagelser