aboutsummaryrefslogtreecommitdiff
path: root/learn
diff options
context:
space:
mode:
authorJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-03-12 11:07:30 +0100
committerJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-03-12 11:07:30 +0100
commit8c8e7e6444a721153c3f71f118b4616025a1dce3 (patch)
treebb27da71022f132a70b3f6634109a9ff86cd21fd /learn
parent6d79937571a5956240dbd7f9352364c05b8677a1 (diff)
Diffstat (limited to 'learn')
-rw-r--r--learn/index.qmd17
1 files changed, 8 insertions, 9 deletions
diff --git a/learn/index.qmd b/learn/index.qmd
index 8e7b166..c9401b9 100644
--- a/learn/index.qmd
+++ b/learn/index.qmd
@@ -124,7 +124,7 @@ Vi vil anvende teori på vores empiri gennem abstraktionsprocessen der er i at o
# Kildeovervejelser
-@Allemang_2020, @Jørgensen_2018, @Pontis_2015, @Pressman_2018_book, @Sahli_2022, @Springer_2017_ESWC_remote, @Nielsen_2017, @Springer_2021_ISWC, @Fathalla_2023, @Couch_2015, @Heath_2011, @DuCharme_2011 og @Janowicz_2014.
+@Allemang_2020, @Pontis_2015, @Pressman_2018_book, @Sahli_2022, @Springer_2017_ESWC_remote, @Nielsen_2017, @Springer_2021_ISWC, @Fathalla_2023, @Couch_2015, @Heath_2011, @DuCharme_2011 og @Janowicz_2014.
# Semesterbindingen
<!--Her beskriver I jeres overvejelser om hvordan I kan forankre projektet i dimensionen ” Teknologiske systemer og artefakter” - og hvorfor. Det er særlig vigtigt at I tager stilling til følgende (jf. BP2 læringsudbytte/bedømmelseskriterier):
@@ -235,33 +235,32 @@ sammenlignet med eksisterende læringsredskaber
# Bilag 2: Møder
-## Møde 2024-03-02
+Møde 2024-03-02
-### Aftale gruppemøder de næste to uger frem
+***Aftale gruppemøder de næste to uger frem***
Torsdag d. 7 mellem kl 15 og 16 til 22:00 FYSISK (Efter Workshop på biblioteket)
Søndag d. 10 kl 12:00 til 14:00 ONLINE
Mandag d. 11 fra 12 til 15 FYSISK (Efter forelæsning på biblioteket)
-### Finde tidspunkter at foreslå til næste vejledermøde
+***Finde tidspunkter at foreslå til næste vejledermøde***
Mandag fra 15:00 - 16:00 eller Tirsdag fra 15:00 - 16:00
-### Konkret fumle med
-vidensgrafer
+***Konkret fumle med vidensgrafer***
Vi har downloadet hypothes som google chrome web extention.</br> Derefter har vi været inde på webvewol og testet det lidt af ved lave nogle få class.</br> Til sidst kigget vi på Scholia.
Vi har aftalt at vi være især downloader protege på sin pc til næste møde og kigget på toturial videoen med inderen.
-### Finde litteratur
+***Finde litteratur***
Hvilke (helst videnskabelige) tekster understøtter
hvad vi har fumlet med,
og hvad vi *vil* fumle videre med.
-### Beslutte hjemmeopgaver
+***Beslutte hjemmeopgaver***
Hvad skal vi hver især lave **forud** for næste gruppemøde?
@@ -269,7 +268,7 @@ Installere og lege med Protege og se toturial?
Læse texten på Element
-### Hvad skal vi lave sammen næste gang(e) vi mødes?
+***Næste møde***
Problemformuleringsseminarskabelon