diff options
author | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-05-09 16:09:21 +0200 |
---|---|---|
committer | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-04 17:35:41 +0200 |
commit | e1bba83b6d91e63c75b779a30f6d8cc068812ca5 (patch) | |
tree | 2be21eeb382b44173b8e61e2602cb71ea8c15300 | |
parent | 06e156414b4d555bb2e8b8bf48cc042168579dfb (diff) |
consistent emphasis markup (avoid quotation mark as emphasis marker
-rw-r--r-- | worlding/_læring.qmd | 2 |
1 files changed, 1 insertions, 1 deletions
diff --git a/worlding/_læring.qmd b/worlding/_læring.qmd index 88fe5f0..fe5a36a 100644 --- a/worlding/_læring.qmd +++ b/worlding/_læring.qmd @@ -82,7 +82,7 @@ Under tvedelt læring er den studerende reduceret til et operativt og performativt set af opgaver [@Schraube_2024]. -'Hvad' og 'hvorfor' er kun to af de fire elementer af læring, +*Hvad* og *hvorfor* er kun to af de fire elementer af læring, som Ernst fremlægger i sin bog. Ifølge Ernst består læring i sin helhed af et indholdselement (hvad), et resonnementelement (hvorfor), et operativt element (hvordan) og |