From e1bba83b6d91e63c75b779a30f6d8cc068812ca5 Mon Sep 17 00:00:00 2001 From: Jonas Smedegaard Date: Thu, 9 May 2024 16:09:21 +0200 Subject: consistent emphasis markup (avoid quotation mark as emphasis marker --- "worlding/_l\303\246ring.qmd" | 2 +- 1 file changed, 1 insertion(+), 1 deletion(-) diff --git "a/worlding/_l\303\246ring.qmd" "b/worlding/_l\303\246ring.qmd" index 88fe5f0..fe5a36a 100644 --- "a/worlding/_l\303\246ring.qmd" +++ "b/worlding/_l\303\246ring.qmd" @@ -82,7 +82,7 @@ Under tvedelt læring er den studerende reduceret til et operativt og performativt set af opgaver [@Schraube_2024]. -'Hvad' og 'hvorfor' er kun to af de fire elementer af læring, +*Hvad* og *hvorfor* er kun to af de fire elementer af læring, som Ernst fremlægger i sin bog. Ifølge Ernst består læring i sin helhed af et indholdselement (hvad), et resonnementelement (hvorfor), et operativt element (hvordan) og -- cgit v1.2.3