aboutsummaryrefslogtreecommitdiff
diff options
context:
space:
mode:
authorJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-05-09 14:00:25 +0200
committerJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-06-04 17:35:41 +0200
commitd38e0bd1e5e2d5aac04ec710c06871c9a190b1f2 (patch)
tree5c0b2b5b81c0998d7d10c222935baccf97355e45
parent4ae776a43b8a487de7a08d77558c981f5c3c99da (diff)
consistent emphasis markup (avoid quotation mark as emphasis marker
-rw-r--r--worlding/_læring.qmd4
1 files changed, 2 insertions, 2 deletions
diff --git a/worlding/_læring.qmd b/worlding/_læring.qmd
index efc6e6c..2148fe9 100644
--- a/worlding/_læring.qmd
+++ b/worlding/_læring.qmd
@@ -72,8 +72,8 @@ som betragter læringsaktiviteten som et resultat af
undervisning og ikke af læring.
Problemet med den tvedelte læringsmodel er,
at den studerendes læringsrytme er forudbestemt af underviseren.
-Den studerende kan derfor aldrig få indflydelse på "hvad" de lærer,
-og "hvorfor" de lærer.
+Den studerende kan derfor aldrig få indflydelse på *hvad* de lærer,
+og *hvorfor* de lærer.
Under tvedelt læring er den studerende reduceret til
et operativt og performativt set af opgaver [@Schraube_2024].