aboutsummaryrefslogtreecommitdiff
diff options
context:
space:
mode:
authorJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-04-21 16:24:11 +0200
committerJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-04-21 16:24:11 +0200
commit730256bc04ff017f92afd646741b587cbc0c2ed6 (patch)
treedcd33aa04c619f4fcbb324c52abf2e479a5b1196
parent997bad06361863ea0baf849c686035293a401f7f (diff)
drop horisontal rulers
-rw-r--r--worlding/_undersøgelser.qmd2
-rw-r--r--worlding/index.qmd2
2 files changed, 0 insertions, 4 deletions
diff --git a/worlding/_undersøgelser.qmd b/worlding/_undersøgelser.qmd
index a3ccb05..fa0646e 100644
--- a/worlding/_undersøgelser.qmd
+++ b/worlding/_undersøgelser.qmd
@@ -332,8 +332,6 @@ Idet teksten refereres til semantisk er nemmere at opdage den slags fejl.
Bogen [Nudge](https://scholia.toolforge.org/work/Q2004267)
----
-
Hands-on brug af eksisterende semantiske læringsredskaber
i [supergruppen].
diff --git a/worlding/index.qmd b/worlding/index.qmd
index 481b149..42a0c3c 100644
--- a/worlding/index.qmd
+++ b/worlding/index.qmd
@@ -73,8 +73,6 @@ skelner mellem læring (indsigt) og indlæring (træning).
<!-- https://pad.degrowth.net/Jt6S4tAhQM-BUrAP-OllCg -->
{{< include _kilder.qmd >}}
----
-
# Referenceliste {.appendix}
<!-- https://pad.degrowth.net/8krqOrqnR0iAIExDTtTrxw -->