aboutsummaryrefslogtreecommitdiff
diff options
context:
space:
mode:
authorJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-04-21 20:08:33 +0200
committerJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-04-21 20:08:33 +0200
commit423d5f13c05f2c250c92a42fb576e52e31da1539 (patch)
treea57e97dba391963fb857f9d12d9d7670aa1bf1ea
parent229eba38c573882ce05c9693ec972e666921301d (diff)
move semester constraints
-rw-r--r--worlding/_baggrund.qmd20
-rw-r--r--worlding/_teori_og_metode.qmd20
2 files changed, 20 insertions, 20 deletions
diff --git a/worlding/_baggrund.qmd b/worlding/_baggrund.qmd
index 85f9a36..d000715 100644
--- a/worlding/_baggrund.qmd
+++ b/worlding/_baggrund.qmd
@@ -142,23 +142,3 @@ Dette henviser primært til de studerende,
som kan finde læringsprocessen forvirrende
og har brug for mere systematik,
gennem grafteori til anvendelse af PPL-principperne.
-
-## Semesterbinding
-
-Projektet undersøger en teori for læring,
-og hvordan denne teori kan understøttes af digitale teknologier.
-
-Gennem rapporten vil vi fokusere på læringsværktøjerne
-Scholia og Hypothes.is og den rolle de kan spille i læringsprocessen
-for den studerende.
-Her vil vi beskue de to redskaber som Teknologiske Systemer (TSA).
-Baseret på analysen af redskaberne vil vi inddrage Design & Konstruktion
-til at konstruere en model,
-der eksplicit kan beskrive,
-hvordan disse redskaber relaterer til læringsprocessen.
-
-For at udarbejde denne model inddrager vi psykologisk teori,
-der beskriver selve læringsprocessen i dens mangefaceterede bestanddele.
-I undersøgelsen af sammenhængen mellem en psykologisk teori
-og en teknologi i relation til mennesker,
-læner projektet sig også op af dimensionen Subjektivitet, Teknologi & Samfund.
diff --git a/worlding/_teori_og_metode.qmd b/worlding/_teori_og_metode.qmd
index 566e3ff..21610a1 100644
--- a/worlding/_teori_og_metode.qmd
+++ b/worlding/_teori_og_metode.qmd
@@ -246,3 +246,23 @@ at vores design ikke kun er teoretisk gennemført,
men også er effektivt, når det bruges i praksis.
-->
+
+## Semesterbinding
+
+Projektet undersøger en teori for læring,
+og hvordan denne teori kan understøttes af digitale teknologier.
+
+Gennem rapporten vil vi fokusere på læringsværktøjerne
+Scholia og Hypothes.is og den rolle de kan spille i læringsprocessen
+for den studerende.
+Her vil vi beskue de to redskaber som Teknologiske Systemer (TSA).
+Baseret på analysen af redskaberne vil vi inddrage Design & Konstruktion
+til at konstruere en model,
+der eksplicit kan beskrive,
+hvordan disse redskaber relaterer til læringsprocessen.
+
+For at udarbejde denne model inddrager vi psykologisk teori,
+der beskriver selve læringsprocessen i dens mangefaceterede bestanddele.
+I undersøgelsen af sammenhængen mellem en psykologisk teori
+og en teknologi i relation til mennesker,
+læner projektet sig også op af dimensionen Subjektivitet, Teknologi & Samfund.