summaryrefslogtreecommitdiff
path: root/project/rucdeconfuse
diff options
context:
space:
mode:
authorJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-02-12 07:19:25 +0100
committerJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-02-12 07:19:25 +0100
commit434e63d14999f50552d4be2d5e629c47dc4fb3dd (patch)
treebb272f8278f7102094eade15ff5c036021ce8197 /project/rucdeconfuse
parent6732b9fc5d7efb4be25640b2212c1c0c6342ddaa (diff)
misc updates
Diffstat (limited to 'project/rucdeconfuse')
-rw-r--r--project/rucdeconfuse/index.qmd20
1 files changed, 17 insertions, 3 deletions
diff --git a/project/rucdeconfuse/index.qmd b/project/rucdeconfuse/index.qmd
index 6e434d8..b4c7374 100644
--- a/project/rucdeconfuse/index.qmd
+++ b/project/rucdeconfuse/index.qmd
@@ -16,16 +16,28 @@ fordi al viden om faget er knyttet op på usorterede brødtekster.
Hvordan kan grafisk visualisering af D&K forbedre
indlæringsevnen og organiseringen af undervisningen på RUC?
-## Teori/metode
+## Målgruppe
+
+Studerende og lærere på RUC.
+
+## Teori
+
+Kategorisering, indlæring og pædagogik, semantik, grafteori og -visualisering.
+
+## Metode
Grafisk visualisering.
+
Semantisk "kortlægning" af begreber introduceret på HumTek -
Væsentlige træk i teorier, metoder og modeller.
-Interviews med studerende, undervisere og pædagoger om udfordringer i faget.
+
+Interviews med studerende, undervisere og pædagoger
+om udfordringer i faget.
## Resultat
-Mange af udfordringerne ved indlæring er forbundet med det operative, og ikke indholdet.
+Mange af udfordringerne ved indlæring er forbundet med det operative,
+og ikke indholdet.
Grafisk visualisering kan fungere
som både opslagsværk, begrebsliste og mere overskuelig udgangspunkt
for at hoppe til kildeteksterne.
@@ -35,3 +47,5 @@ for at hoppe til kildeteksterne.
## Kilder
[Padlet, udkast](https://ruc.padlet.org/simonsen2/projektideer-humtek-f24-kw3yx81kn2utwu5d/wish/2869789668)
+
+[Padlet](https://ruc.padlet.org/simonsen2/projektforslag-humtek-f24-n73joeqibxhyxmll/wish/2871025267)