diff options
author | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-08-30 11:34:01 +0200 |
---|---|---|
committer | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-08-30 11:52:39 +0200 |
commit | a1c1cbe4a877879a69027851bb57dbf8ddd7abbc (patch) | |
tree | 34c2a56a7bb53ea6c5c104f1445fbf606d04d3e1 /project/dataadhd/index.qmd | |
parent | 7007132d2ca2e1d635c3db1af5bbc94206d84177 (diff) |
add project reports
Diffstat (limited to 'project/dataadhd/index.qmd')
-rw-r--r-- | project/dataadhd/index.qmd | 51 |
1 files changed, 51 insertions, 0 deletions
diff --git a/project/dataadhd/index.qmd b/project/dataadhd/index.qmd new file mode 100644 index 0000000..313fbc4 --- /dev/null +++ b/project/dataadhd/index.qmd @@ -0,0 +1,51 @@ +--- +title: Dataindsamling gennem (immersive) spil til diagnosticering af mentale forstyrrelser +categories: [Sårbarhed, Sociale medier, Helse, Digitalisering] +semester: 24f +--- + +## Tema/emne + +Hvordan kan data-indsamlinger ved benyttelse af fordybende spil hjælpe +med at diagnosticere mentale forstyrrelser? + +(fokus på adhd/autisme) + +## Problemformulering + + +## Målgruppe + +unge på spektret (15-25) + +psykiatriske fagfolk + + +## Teori + +Relevante teorier omkring spil programmering/AI konfiguration +samt relevant litteratur omkring de beskæftigede mentale forstyrrelser + +## metode + +Interviews med professionalle samt patienter indenfor sektoren. + +(fablab vejleder med erfaring indenfor programmering/spiludvekling) + +Statiske undersøgelser samt analyser. + +## Resultat + +I stedet for at diagnosticere en forstyrrelse som en helhed +kunne spillet være med til at bekræfte diagnosen, +som psykiateren/behandleren udleverer + +--- + +## Rapporter + +[Databaseret teknologi i ADHD-behandling](../../report/dataadhd) + +## Kilder + +[Padlet](https://ruc.padlet.org/simonsen2/projektforslag-humtek-f24-n73joeqibxhyxmll/wish/2872740547) |