summaryrefslogtreecommitdiff
path: root/data/problemer.qmd
diff options
context:
space:
mode:
Diffstat (limited to 'data/problemer.qmd')
-rw-r--r--data/problemer.qmd20
1 files changed, 9 insertions, 11 deletions
diff --git a/data/problemer.qmd b/data/problemer.qmd
index ae510cf..cfa3f91 100644
--- a/data/problemer.qmd
+++ b/data/problemer.qmd
@@ -48,8 +48,6 @@ formidlingen af studerendes og TAP'eres tidsmiljøer?
# Studietrivsel
-...
-
## Studietrivsel - forankringer
Hvordan kan en model for studietrivsel påvirke
@@ -60,11 +58,11 @@ genbrug af faggruppers divergerende forståelser af samme data?
* **Proces (D&K)**: Modeller af studietrivsel
* (**Data**: Begreber i postulerede trivselsforståelser)
-## Tidsmiljøer - problemfelt
+## Studietrivsel - problemfelt
...
-## Tidsmiljøer - problem {.smaller}
+## Studietrivsel - problem {.smaller}
Hvordan kan datamodellering hjælpe grupper til at berige deres egen viden,
ud fra andre gruppers viden?
@@ -107,23 +105,23 @@ formidlingen af studerendes og TAP'eres tidsmiljøer?
3. ...
:::
-# APA-kilder i Moodle
+# APA i Moodle
-## APA-kilder i Moodle - forankringer
+## APA i Moodle - forankringer
-Hvor APA-agtige er kilder i HumTek-23 Moodle-sider,
+Hvor APA-agtige er litteraturlister i HumTek-23's Moodle-sider,
og hvordan kan det påvirke de studerendes læring?
* **Produkt (TSA)**: Et læringsadministrationssystem (LMS)
* **Påvirkning (STS)**: Formidling og/eller læringsgreb
-* **Proces (D&K)**: Variabel model af APA's kildenotation
-* (**Data**: Kildereferencer i HumTek-23's Moodle-sider)
+* **Proces (D&K)**: Model for APA kildenotation
+* (**Data**: Litteraturlister i HumTek-23's Moodle-sider)
### APA i Moodle - problemfelt
På [et studierådsmøde i foråret][HumTekBach_2024]
stillede en studerende det forslag,
-at VIP'ere skal følge APA-standarden for kildehenvisninger på Moodle,
+at VIP'ere skal følge APA-standarden for litteraturlister på Moodle.
Motivet for forslaget var en påstånd om,
at formidlingen på Moodle generelt er rodet.
@@ -137,7 +135,7 @@ og synes at antyde, at "rodet" har pædagogisk værdi.
1. **Hvordan kan en litteraturlistes "APA-agtighed" vurderes?**
2. **Hvor APA-agtige er HumTek-23's litteraturlister i Moodle?**
- 3. **Hvordan kan notation af kildereferencer påvirke læring?**
+ 3. **Hvordan kan notation af litteraturlister påvirke læring?**
::: {.notes}
1. vha. model for APA's komponenter