diff options
author | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-10-14 11:30:15 +0200 |
---|---|---|
committer | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-10-14 11:30:58 +0200 |
commit | 7256f747f2d62eb045d547c114a3e2f36d1277fb (patch) | |
tree | 1a7deaa2a49c4e029c4dd8a848cf486fb9faeafc /data/problemer.qmd | |
parent | a6b63a64b39bc2cb996d9c60faf16ce77b830d1c (diff) |
fix headlines; consistently talk about bibliography (not citation)
Diffstat (limited to 'data/problemer.qmd')
-rw-r--r-- | data/problemer.qmd | 20 |
1 files changed, 9 insertions, 11 deletions
diff --git a/data/problemer.qmd b/data/problemer.qmd index ae510cf..cfa3f91 100644 --- a/data/problemer.qmd +++ b/data/problemer.qmd @@ -48,8 +48,6 @@ formidlingen af studerendes og TAP'eres tidsmiljøer? # Studietrivsel -... - ## Studietrivsel - forankringer Hvordan kan en model for studietrivsel påvirke @@ -60,11 +58,11 @@ genbrug af faggruppers divergerende forståelser af samme data? * **Proces (D&K)**: Modeller af studietrivsel * (**Data**: Begreber i postulerede trivselsforståelser) -## Tidsmiljøer - problemfelt +## Studietrivsel - problemfelt ... -## Tidsmiljøer - problem {.smaller} +## Studietrivsel - problem {.smaller} Hvordan kan datamodellering hjælpe grupper til at berige deres egen viden, ud fra andre gruppers viden? @@ -107,23 +105,23 @@ formidlingen af studerendes og TAP'eres tidsmiljøer? 3. ... ::: -# APA-kilder i Moodle +# APA i Moodle -## APA-kilder i Moodle - forankringer +## APA i Moodle - forankringer -Hvor APA-agtige er kilder i HumTek-23 Moodle-sider, +Hvor APA-agtige er litteraturlister i HumTek-23's Moodle-sider, og hvordan kan det påvirke de studerendes læring? * **Produkt (TSA)**: Et læringsadministrationssystem (LMS) * **Påvirkning (STS)**: Formidling og/eller læringsgreb -* **Proces (D&K)**: Variabel model af APA's kildenotation -* (**Data**: Kildereferencer i HumTek-23's Moodle-sider) +* **Proces (D&K)**: Model for APA kildenotation +* (**Data**: Litteraturlister i HumTek-23's Moodle-sider) ### APA i Moodle - problemfelt På [et studierådsmøde i foråret][HumTekBach_2024] stillede en studerende det forslag, -at VIP'ere skal følge APA-standarden for kildehenvisninger på Moodle, +at VIP'ere skal følge APA-standarden for litteraturlister på Moodle. Motivet for forslaget var en påstånd om, at formidlingen på Moodle generelt er rodet. @@ -137,7 +135,7 @@ og synes at antyde, at "rodet" har pædagogisk værdi. 1. **Hvordan kan en litteraturlistes "APA-agtighed" vurderes?** 2. **Hvor APA-agtige er HumTek-23's litteraturlister i Moodle?** - 3. **Hvordan kan notation af kildereferencer påvirke læring?** + 3. **Hvordan kan notation af litteraturlister påvirke læring?** ::: {.notes} 1. vha. model for APA's komponenter |