aboutsummaryrefslogtreecommitdiff
path: root/worlding/_opgaver.qmd
blob: b69743b21fe489487bb55bd159fbd6a6b0c4c1b2 (plain)

Bilag 2: Kommende opgaver

  • Opstille masterplan
    • Gennemgå hvor meget tid hvert gruppemedlem forventer at investere (side 88-89 i "den lille røde")
    • Gennemgå gruppearbejdsforståelse for hvert gruppemedlem (side 49-53 i "den lille røde")
    • Diskutere overordnet arbejdsrytme (side 66-67 og 80-81 i "den lille røde")
      • evt. fordele opgaver så vi hver har særlig "mission"?
    • Diskutere overordnede arbejdsfaser (side 93-94 i "den lille røde")
    • Skitsere en plan (side 96-99 i "den lille røde")
      • feedback til opponentgruppe
      • forberede oplæg i god tid før hvert vejledermøde
  • Give feedback til opponentgruppe
    • Læse oplæg hver især
    • Annotere oplæg hver især
    • Diskutere annotationer
    • Diskutere og formulere (både positiv og negativ) kritik (side 108-109 i "den lille røde")
    • Opstille præsentation af kritik (f.eks. slideshow og/eller annoteret PDF)
  • Gennemgå kilder
    • Annotere relevans for alle allerede fundne kilder
    • Diskutere om nogle kilder bør undersøges bredere (kildens kilder)
    • Omtale kilder på relevante steder i rapporten
  • Forstå PPL
    • Læse kapitel 1 og 2 i "den lille røde"
    • Diskutere hvilke dele af PPL der er relevant her
    • interview?
  • Forstå semantiske grafer
    • Læse kilder og supergruppewebsite
    • Deltage i supergruppemøder og -workshops
    • Diskutere hvilke dele af semantiske grafer der er relevante her
  • Forstå konkrete semantiske læringsredskaber
    • Anvende Scholia
    • Anvende Hypothes.is
    • Undersøge lignende alternativer
    • Overveje ikke-digitale paralleller indenfor PPL-praksis
    • Diskutere semantiske aspekter ved redskaberne
    • Diskutere PPL-relaterede aspekter ved redskaberne
    • Diskutere styrker og svagheder ved brug af redskaberne
      • ...overfor alternative ikke-digitale metoder
      • ...overfor alternative digitale redskaber
      • ...overfor fremtidige skitserede forbedringer
  • Hvad er "Succes" i forhold til konkret anvendelse på afl. tidspunkt?
    • Problemformulering
    • Evalueringskriterier
    • ...