aboutsummaryrefslogtreecommitdiff
path: root/worlding/_outline.qmd
diff options
context:
space:
mode:
Diffstat (limited to 'worlding/_outline.qmd')
-rw-r--r--worlding/_outline.qmd26
1 files changed, 13 insertions, 13 deletions
diff --git a/worlding/_outline.qmd b/worlding/_outline.qmd
index 9b11a24..51a8e26 100644
--- a/worlding/_outline.qmd
+++ b/worlding/_outline.qmd
@@ -46,12 +46,12 @@ for sandsynliggørelsen af potentialet for dybere læring,
og derfor vil vi også inddrage sociopolitiske overvejelser
om valget af de involverede teknologier.
-## Problemformulering
+### Problemformulering
-# Teori
+## Teori
+
+### Tentakulær læring
-## Tentakulær læring
---
Teorien kan siges at knytte sig til økologiske kognitionsteorier,
bl.a. direkte refereret Vygotskijs teori om kilde til udvikling
[@Schraube2024, @Larsen2024].
@@ -61,7 +61,7 @@ placerer indhold og materiale på samme dimension,
opererer tentakulær læring separate indholds- og materialdimensioner
[@Schraube2024].
-## 5-stjernet data
+### 5-stjernet data
5-stjernet data er et koncept,
som knytter flere teknologier og ideologier sammen.
@@ -71,25 +71,25 @@ og dels den videreudviklede vision
om en langt mere nuanceret kollaborativ vidensdeling
som bl.a. går under betegnelsen *Det semantiske web*.
-# Analyse
+## Analyse
Ved vores analyse af teknologierne
anvender vi som eksempel et uddrag af vores egen brug af teknologierne
til kollaborativ læsning af @Schraube2024.
-## Hypothes.is
+### Hypothes.is
-## Scholia
+### Scholia
-## Semantiske noter i Markdown
+### Semantiske noter i Markdown
-## 5-stjernet data
+### 5-stjernet data
-# Semantiske tentakler
+## Semantiske tentakler
-# Konklusion
+## Konklusion
-# Perspektivering
+## Perspektivering
Empirisk undersøgelse af,
om det vi teoretisk påpeger som potentiale,