diff options
Diffstat (limited to 'code')
-rw-r--r-- | code/index.qmd | 28 |
1 files changed, 24 insertions, 4 deletions
diff --git a/code/index.qmd b/code/index.qmd index 7ea7fef..b8f9753 100644 --- a/code/index.qmd +++ b/code/index.qmd @@ -14,10 +14,6 @@ format: pdf: output-file: S2424791009.pdf -# FIXME: drop before final release -nocite: | - @* - breaks: false --- @@ -296,6 +292,30 @@ vores teknologiske produkt kan have på læring og uddannelse, og hvordan det kan påvirke både studerende og undervisere i deres daglige praksis. +## Mulige kilder + +@Frederiksen_2016 om vejledning i brug af Hypothes.is. + +@Jørgensen_2018 om FEDS-modellen. + +@Pontis_2015 som konkret eksempel på vidensmateriale udleveret i 1. semester, som kunne underbygges af semantiske værktøjer. + +@Pressman_2018 vedr. at vores fokus nok vil være produkt mere end state-of-the-art. + +@Yokochi_2023 om kvaliteter ved Oxigraph som SPARQL endpoint. + +@Nielsen_2017 og @Diefenbach_2021 om kvaliteter ved Wikidata. + +@Bento_2022 om kvaliteter ved RDF reasoning engines, relevante ved et fremtidsscenarie hvor Scholia og Hypothes.is ikke blot knyttes sammen, men også påføres logisk ekstrapolering af "missing dots" i sammenlagte grafer. + +@Liu_2022 om prior art vedr. semantisk bibliotekshåndteringssystem. + +@Couch_2015 om prior art vedr. effektivisering af læring gennem strukturering af læreingsmaterialet. + +@Venable_2016 om FEDS-metoden til organisering af evalueringer henover et projektforløb. + +@Janowicz_2014 om begrebet 5-stjernede data. + # Undersøgelser [FIXME: |