aboutsummaryrefslogtreecommitdiff
path: root/_TODO.md
diff options
context:
space:
mode:
Diffstat (limited to '_TODO.md')
-rw-r--r--_TODO.md8
1 files changed, 4 insertions, 4 deletions
diff --git a/_TODO.md b/_TODO.md
index 2809736..868e701 100644
--- a/_TODO.md
+++ b/_TODO.md
@@ -8,7 +8,7 @@
### evt. raffinering af tekst om læringsteorier
"Sider som wikipedia fungerer dog primært
-til at skabe overblik hos læseren, ikke dybde." -
+til at skabe overblik hos læseren, ikke dybde." --
kan belyses gennem videnskabelig artikel om former for wiki.
Måske (læse og) referere til Schraubes tidligere udgivelse,
@@ -16,7 +16,7 @@ Måske (læse og) referere til Schraubes tidligere udgivelse,
nok især om begrebet tvedelt læring.
<https://rucforsk.ruc.dk/ws/files/66195075/Schraube_Marvakis_2019_Against_Bisected_Learning.pdf>
-Beskrive abstrakte begreber først -
+Beskrive abstrakte begreber først --
f.eks. verdening før tentakulær før tvedelt
-> sammenligne med flow i Stinus' tekst om pædagogik.
@@ -82,7 +82,7 @@ Underspørgsmål:
* Svar: Spørgsmålet er bagvendt,
for værktøjerne er
[data-drevne](https://atomgraph.com/blog/data-driven-software-architecture-2/)
- og derfor dikteret af teksterne -
+ og derfor dikteret af teksterne --
spørgsmålet er derfor hvordan teksterne kan lette
Scholias og Hypothes.is' navigation af dem,
og svaret er ved semantisk opmærkning
@@ -109,7 +109,7 @@ og dels som læringsproces
(da vejledninger ikke er udbredte).
Hvis det fylder for meget i rapporten,
-kan vi evt. flytte noget ud som bilag -
+kan vi evt. flytte noget ud som bilag --
nok mest oplagt demonstrative guides
til hhv. OCR-scanning med ocrmypdf,
metadata-opmærkning med exiftool