diff options
-rw-r--r-- | worlding/index.qmd | 19 |
1 files changed, 8 insertions, 11 deletions
diff --git a/worlding/index.qmd b/worlding/index.qmd index f951000..38413ea 100644 --- a/worlding/index.qmd +++ b/worlding/index.qmd @@ -39,6 +39,7 @@ skelner mellem læring (indsigt) og indlæring (træning). {{< pagebreak >}} ## Evaluering - [ ] Holder problemformuleringen stadigt? +- [ ] ... <!-- https://pad.degrowth.net/5AbKoR-mTOij6TsCMFFDRw --> {{< include _teori_og_metode.qmd >}} @@ -47,37 +48,33 @@ skelner mellem læring (indsigt) og indlæring (træning). - [ ] Har vi nok teoretisk fundering? - [ ] Dækker de erklærede metoder hvad vi rent faktisk gennemfører? - [ ] Er kvalitative ekspertinterviews tilstrækkelige til at understøtte vores analyse og konklusioner? +- [ ] ... {{< include _læring.qmd >}} {{< pagebreak >}} ## Evaluering - [ ] Er der brug for flere interviews? - [ ] Er vores redegørelse dækkende ift. at danne en vidensgraf? -- [ ] Redegørelse for hypothes.is og scholia -- [ ] Sammenkobling af tentakulær læring og semantiske læringsværktøjer (SLV) -- [ ] Opstilling af model over tentakulær læring ifm. SLV +- [ ] ... <!-- https://pad.degrowth.net/5XR69V5rSEm9LwsLNtSXcQ --> -{{< include _undersøgelser.qmd >}} +{{< include _digitalisering.qmd >}} {{< pagebreak >}} ## Evaluering -- [ ] Forbered interviews, herunder teori om relevant interviewform -- [ ] Afhold interviews -- [ ] Analyser interviews -- [ ] Reflektér over sammenhænge på baggrund af interviews -- [ ] Iterativt arbejde med model over tentakulær læring +- [ ] Er modellen fyldestgørende? +- [ ] ... <!-- https://pad.degrowth.net/ofRbx2f4QcWLR-o_kqTNCQ --> {{< include _konklusion.qmd >}} {{< pagebreak >}} ## Evaluering +- [ ] ... <!-- https://pad.degrowth.net/lU8aUxCkR5GNrP-8frklFA --> {{< include _perspektivering.qmd >}} {{< pagebreak >}} ## Evaluering -- [ ] Læringsformen på RUC, PPL -- [ ] Økonomiske aktører i indførelsen af +- [ ] ... <!-- https://pad.degrowth.net/Jt6S4tAhQM-BUrAP-OllCg --> {{< include _kilder.qmd >}} |