diff options
-rw-r--r-- | worlding/_læring.qmd | 2 | ||||
-rw-r--r-- | worlding/_metode.qmd (renamed from worlding/_teori_og_metode.qmd) | 2 | ||||
-rw-r--r-- | worlding/index.qmd | 4 |
3 files changed, 4 insertions, 4 deletions
diff --git a/worlding/_læring.qmd b/worlding/_læring.qmd index 250c4f5..f974e3d 100644 --- a/worlding/_læring.qmd +++ b/worlding/_læring.qmd @@ -1,5 +1,3 @@ -# Læring om læring - ## Teorier om læring Måden vi opsøger og behandler viden diff --git a/worlding/_teori_og_metode.qmd b/worlding/_metode.qmd index 5721890..38d4041 100644 --- a/worlding/_teori_og_metode.qmd +++ b/worlding/_metode.qmd @@ -1,4 +1,4 @@ -# Teoretiske overvejelser +# Metode ## Teorier om læring diff --git a/worlding/index.qmd b/worlding/index.qmd index 489620b..700f869 100644 --- a/worlding/index.qmd +++ b/worlding/index.qmd @@ -44,7 +44,7 @@ skelner mellem læring (indsigt) og indlæring (træning). - [ ] ... <!-- https://pad.degrowth.net/5AbKoR-mTOij6TsCMFFDRw --> -{{< include _teori_og_metode.qmd >}} +{{< include _metode.qmd >}} {{< pagebreak >}} ## FIXME: Evaluering - [ ] Har vi nok teoretisk fundering? @@ -52,6 +52,8 @@ skelner mellem læring (indsigt) og indlæring (træning). - [ ] Er kvalitative ekspertinterviews tilstrækkelige til at understøtte vores analyse og konklusioner? - [ ] ... +# Teori + {{< include _læring.qmd >}} {{< pagebreak >}} ## FIXME: Evaluering |