aboutsummaryrefslogtreecommitdiff
diff options
context:
space:
mode:
-rw-r--r--worlding/_baggrund.qmd30
1 files changed, 30 insertions, 0 deletions
diff --git a/worlding/_baggrund.qmd b/worlding/_baggrund.qmd
index d8af73d..0fda016 100644
--- a/worlding/_baggrund.qmd
+++ b/worlding/_baggrund.qmd
@@ -1,7 +1,37 @@
# Status for rapportskrivning
+Hidtil har projektets arbejde primært været
+at få styr på det hav af potentielle værktøjer og fremgangsmåder,
+som kunne indgå i arbejdet med at visualisere viden.
+Vi er færdige med størstedelen af det redegørende afsnit
+om læring baseret på Schraubes bog.
+Efter gruppesplittet har der ligget et stort arbejde
+i at skabe en ny gruppeidentitet ud af asken på de gamle.
+Den overordnede disposition i opgaven reflekterer i høj grad,
+hvad vi forventer at arbejde med.
+Fremtidigt arbejde ligger i
+at begynde analysen af de omtalte semantiske værktøjer,
+Scholia og Hypothes.is.
+Hvad der mangler af redegørelse vil vise sig,
+når vi iterativt begynder at arbejde
+med en visualisering af kildeteksternes primære pointer
+om relationer mellem læring og digitalisering.
+
## Ønsker til feedback
+Vi føler at vores afsnit om teorier og metoder er svagt.
+Vi er gået igang med en systematisk gennemgang i Moodle
+af hvad vi formelt er blevet introduceret for
+af teorier og metoder i TSA,
+og hvis I har ideer til hvordan vi kan dække os bedre ind her
+vil det være en stor hjælp.
+
+Vi ønsker at vores tekst er generelt forståelig
+at læse for studerende på RUC,
+og er derfor interesserede i,
+om der er passager vi måske har formuleret for snørklet,
+og om fremdriften i teksten opleves intuitiv.
+
# Baggrund
## Introduktion