diff options
author | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-05-08 08:34:48 +0200 |
---|---|---|
committer | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-04 17:35:41 +0200 |
commit | fe5cbf66c8a6fbabe63ba6f87778277491b7ab6a (patch) | |
tree | ba4c3fbe705e3db3e9112fa807637be24c4439db /worlding | |
parent | ca192e7221138c061ee2b3409b9ce739a946ab54 (diff) |
drop notes targeted peer group
Diffstat (limited to 'worlding')
-rw-r--r-- | worlding/_baggrund.qmd | 34 |
1 files changed, 0 insertions, 34 deletions
diff --git a/worlding/_baggrund.qmd b/worlding/_baggrund.qmd index 0fda016..0f31666 100644 --- a/worlding/_baggrund.qmd +++ b/worlding/_baggrund.qmd @@ -1,37 +1,3 @@ -# Status for rapportskrivning - -Hidtil har projektets arbejde primært været -at få styr på det hav af potentielle værktøjer og fremgangsmåder, -som kunne indgå i arbejdet med at visualisere viden. -Vi er færdige med størstedelen af det redegørende afsnit -om læring baseret på Schraubes bog. -Efter gruppesplittet har der ligget et stort arbejde -i at skabe en ny gruppeidentitet ud af asken på de gamle. -Den overordnede disposition i opgaven reflekterer i høj grad, -hvad vi forventer at arbejde med. -Fremtidigt arbejde ligger i -at begynde analysen af de omtalte semantiske værktøjer, -Scholia og Hypothes.is. -Hvad der mangler af redegørelse vil vise sig, -når vi iterativt begynder at arbejde -med en visualisering af kildeteksternes primære pointer -om relationer mellem læring og digitalisering. - -## Ønsker til feedback - -Vi føler at vores afsnit om teorier og metoder er svagt. -Vi er gået igang med en systematisk gennemgang i Moodle -af hvad vi formelt er blevet introduceret for -af teorier og metoder i TSA, -og hvis I har ideer til hvordan vi kan dække os bedre ind her -vil det være en stor hjælp. - -Vi ønsker at vores tekst er generelt forståelig -at læse for studerende på RUC, -og er derfor interesserede i, -om der er passager vi måske har formuleret for snørklet, -og om fremdriften i teksten opleves intuitiv. - # Baggrund ## Introduktion |