aboutsummaryrefslogtreecommitdiff
path: root/worlding
diff options
context:
space:
mode:
authorJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-06-06 08:24:50 +0200
committerJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-06-06 08:24:50 +0200
commitfd4e84dee69123169eafa9166e323be713841e60 (patch)
tree0ec5d724f2c50863106fd641c8e71f26a9cac6b3 /worlding
parent74a62d3dd61ad5dfd8fbccd66a2423f06bf4de8e (diff)
fix spelling: gyldig
Diffstat (limited to 'worlding')
-rw-r--r--worlding/_intro.qmd2
1 files changed, 1 insertions, 1 deletions
diff --git a/worlding/_intro.qmd b/worlding/_intro.qmd
index e24e57d..f0f42f8 100644
--- a/worlding/_intro.qmd
+++ b/worlding/_intro.qmd
@@ -32,7 +32,7 @@ hvorvidt vores læseteknik rent faktisk fungerer.
Måske er den en form for blændværk --
en slags IT-fetich
som i kraft af vores fascination kan bidrage som motivation,
-men læringsfagligt er ligegylig.
+men læringsfagligt er ligegyldig.
Vi opstiller derfor hypotesen om,
at det måske omvendt er muligt,
at 5-stjernet læsning gennem skærpet navigation af læringsemner