aboutsummaryrefslogtreecommitdiff
path: root/worlding
diff options
context:
space:
mode:
authorJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-06-06 08:25:58 +0200
committerJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-06-06 08:25:58 +0200
commitda319a7f45c614b47a8697064d9006281a45204b (patch)
tree296918dcb93c7988e273469cfd8d870a2844d7aa /worlding
parentb6158894cf62cc9c3c86fc60bddb3f59a4a6c607 (diff)
fix spelling: antagne
Diffstat (limited to 'worlding')
-rw-r--r--worlding/_intro.qmd2
1 files changed, 1 insertions, 1 deletions
diff --git a/worlding/_intro.qmd b/worlding/_intro.qmd
index 078e3c4..c6341b1 100644
--- a/worlding/_intro.qmd
+++ b/worlding/_intro.qmd
@@ -91,7 +91,7 @@ så vi rimeligvis kunne sige at have "lært noget nyt",
uden risiko for i stedet at blive mindet om noget,
som vi, måske ubevidst, måske halvejs, havde lært tidligere.
-Som teori anvendt til at belyse vores antagede læringsproces med,
+Som teori anvendt til at belyse vores antagne læringsproces med,
Kunne vi finde mange undersøgelser af PPL med inddragelse af digitalisering,
bl.a. @Heilesen2015 og @Bjorn2006,
men det lykkedes os ikke at finde noget,