diff options
author | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-06 08:25:58 +0200 |
---|---|---|
committer | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-06 08:25:58 +0200 |
commit | da319a7f45c614b47a8697064d9006281a45204b (patch) | |
tree | 296918dcb93c7988e273469cfd8d870a2844d7aa /worlding | |
parent | b6158894cf62cc9c3c86fc60bddb3f59a4a6c607 (diff) |
fix spelling: antagne
Diffstat (limited to 'worlding')
-rw-r--r-- | worlding/_intro.qmd | 2 |
1 files changed, 1 insertions, 1 deletions
diff --git a/worlding/_intro.qmd b/worlding/_intro.qmd index 078e3c4..c6341b1 100644 --- a/worlding/_intro.qmd +++ b/worlding/_intro.qmd @@ -91,7 +91,7 @@ så vi rimeligvis kunne sige at have "lært noget nyt", uden risiko for i stedet at blive mindet om noget, som vi, måske ubevidst, måske halvejs, havde lært tidligere. -Som teori anvendt til at belyse vores antagede læringsproces med, +Som teori anvendt til at belyse vores antagne læringsproces med, Kunne vi finde mange undersøgelser af PPL med inddragelse af digitalisering, bl.a. @Heilesen2015 og @Bjorn2006, men det lykkedes os ikke at finde noget, |