aboutsummaryrefslogtreecommitdiff
path: root/worlding
diff options
context:
space:
mode:
authorJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-04-21 20:52:43 +0200
committerJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-04-21 20:52:43 +0200
commitb161b35bd6f0c0b61218239c4dac142a887b8816 (patch)
treea663cccb1feb36709b8801e04739a51f90066610 /worlding
parentbb0dc8e1ec66e9b52fc685fba17fdf903f5d732a (diff)
improve evaluations
Diffstat (limited to 'worlding')
-rw-r--r--worlding/index.qmd8
1 files changed, 6 insertions, 2 deletions
diff --git a/worlding/index.qmd b/worlding/index.qmd
index 247201d..f951000 100644
--- a/worlding/index.qmd
+++ b/worlding/index.qmd
@@ -38,17 +38,21 @@ skelner mellem læring (indsigt) og indlæring (træning).
{{< include _baggrund.qmd >}}
{{< pagebreak >}}
## Evaluering
-- [ ] Redegør for relevansen af grafer ifm. at tænke flerdimensionelt vha. hyperlinks
+- [ ] Holder problemformuleringen stadigt?
<!-- https://pad.degrowth.net/5AbKoR-mTOij6TsCMFFDRw -->
{{< include _teori_og_metode.qmd >}}
{{< pagebreak >}}
## Evaluering
+- [ ] Har vi nok teoretisk fundering?
+- [ ] Dækker de erklærede metoder hvad vi rent faktisk gennemfører?
+- [ ] Er kvalitative ekspertinterviews tilstrækkelige til at understøtte vores analyse og konklusioner?
{{< include _læring.qmd >}}
{{< pagebreak >}}
## Evaluering
-- [ ] Redegørelse for tentakulær læring
+- [ ] Er der brug for flere interviews?
+- [ ] Er vores redegørelse dækkende ift. at danne en vidensgraf?
- [ ] Redegørelse for hypothes.is og scholia
- [ ] Sammenkobling af tentakulær læring og semantiske læringsværktøjer (SLV)
- [ ] Opstilling af model over tentakulær læring ifm. SLV