aboutsummaryrefslogtreecommitdiff
path: root/worlding
diff options
context:
space:
mode:
authorIan Valentin Christensen <valentianchristensen@gmail.com>2024-04-09 15:13:17 +0200
committerIan Valentin Christensen <valentianchristensen@gmail.com>2024-04-09 15:13:17 +0200
commita689fcf88f4c599be42b06af25f76ab50076c021 (patch)
tree7025bf3a288e9e87728e157b8165ef8161697d8b /worlding
parentcf240ea278ab4731fa33e651d8933223a1a3721c (diff)
fix minor errors
Diffstat (limited to 'worlding')
-rw-r--r--worlding/_baggrund.qmd8
1 files changed, 4 insertions, 4 deletions
diff --git a/worlding/_baggrund.qmd b/worlding/_baggrund.qmd
index 398c7f8..3087483 100644
--- a/worlding/_baggrund.qmd
+++ b/worlding/_baggrund.qmd
@@ -8,10 +8,10 @@ Vi studerer Humanistisk Teknologi (Humtek) på Roskilde Universitet.
Vi er nysgerrige omkring vores egen læring på studiet,
men også usikre på rammerne for vores læring.
Vi havde eksempelvis generelt svært ved at finde en rød tråd
-i det læringsmateriale vi blev præsenteret for i 1. semester,
+i det læringsmateriale, vi blev præsenteret for i 1. semester,
men måske det var et pædagogisk greb -
måske der lå en læring i selve det at få os ud på dybt vand?
-Eller var vi allesammen overhørt eller overset en væsentlig pointe?
+Eller har vi allesammen overhørt eller overset en væsentlig pointe?
Vi har derfor valgt at undersøge læring på RUC.
@@ -48,12 +48,12 @@ over platformes indbyrdes autoritet.
Universitetet følger altså en bestemt læringsmodel,
vores institut anvender i omfattende grad digitalt læringsmateriale,
-Struktureringen af vores læringsforløb er også digitalt,
+struktureringen af vores læringsforløb er også digitalt
og en tydelig kilde til forvirring,
men formodentligt mere af administrativ end pædagogisk karakter.
Vi har derfor i denne rapport valgt
-mere konkret at undersøge to digitale redskaber -
+mere konkret at undersøge to digitale redskaber,
Scholia og Hypothes.is,
som vi umiddelbart synes kunne hjælpe os i vores læring,
men måske vi har misforstået