diff options
author | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-06 08:58:47 +0200 |
---|---|---|
committer | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-06 08:58:47 +0200 |
commit | 9e0b6821bea06c97c000014f1c57a3724e73de65 (patch) | |
tree | e636ac631e723fe06c91d9e4baeecae049e3ca1b /worlding | |
parent | 3860e27b6f2b4adc5c5f4f43159d0388482ca6ff (diff) |
fix spelling
Diffstat (limited to 'worlding')
-rw-r--r-- | worlding/_analysis_hypothesis.qmd | 2 |
1 files changed, 1 insertions, 1 deletions
diff --git a/worlding/_analysis_hypothesis.qmd b/worlding/_analysis_hypothesis.qmd index ba125ec..517cb11 100644 --- a/worlding/_analysis_hypothesis.qmd +++ b/worlding/_analysis_hypothesis.qmd @@ -203,7 +203,7 @@ som også fremhæves af @Schraube2024, er følelsen af at blive overvåget, som præger mange studerende i deres skriveproces. At skrive i et fælles dokument er skræmmende og forpligtende, -og mange vælger derfor først at skrive teksten i et seperat dokument, +og mange vælger derfor først at skrive teksten i et separat dokument, før de sætter det ind i fællesdokumentet. Denne bekymring er svær at komme uden om med Hypothes.is, da den lærende i sin personlige notetagning kan føle sig ansvarlig |