diff options
author | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-05-29 12:01:21 +0200 |
---|---|---|
committer | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-04 17:35:42 +0200 |
commit | 8f00075f86ac599d457b016b5da5538a5f5844e3 (patch) | |
tree | fb0a44754c2ee3869301e73a04bd669bda8336e4 /worlding | |
parent | 46769e620a6c866f746231e34df2082405ab755e (diff) |
add perspective on weak documentation from observing ourselves
Diffstat (limited to 'worlding')
-rw-r--r-- | worlding/_perspectives.qmd | 16 |
1 files changed, 16 insertions, 0 deletions
diff --git a/worlding/_perspectives.qmd b/worlding/_perspectives.qmd index 575d6ce..9dbddb7 100644 --- a/worlding/_perspectives.qmd +++ b/worlding/_perspectives.qmd @@ -1,5 +1,21 @@ # Perspektivering +## Svag dokumentation + +Vores valg af metode -- +at undersøge aktiviteter og processer hos os selv -- +har været svært for os at skelne +mellem os selv som forskningsobjekter og som forskere, +og vi er endt med en langt svagere dokumentation af vores proces +end vi havde forestillet os tidligt i planlægningen. + +Vi blev advaret undervejs om at metoden ville være risikabel, +og måske er moralen helt at undlade den tilgang ved fremtidige projekter, +men vi håber at de kommende semestres undervisning i metoder kan hjælpe, +formodentligt mest oplagt metoder relateret til Aktionsforkning. + +## Diverse + Det kunne være interessant at undersøge empirisk, om tekniske "benspæn" i udleveringen af læringsmateriale indeholder didaktiske elementer. |