diff options
author | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-04 16:53:30 +0200 |
---|---|---|
committer | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-04 17:41:57 +0200 |
commit | 8a15edc36807dfd5f9395897f8fecc21130ffbd3 (patch) | |
tree | b85e2172eb30b7c75442d3374d474a723283c403 /worlding | |
parent | 200f95ddcc876c0ecc39fbca0fc9829e0d3cdeb5 (diff) |
minor rephrasing
Diffstat (limited to 'worlding')
-rw-r--r-- | worlding/_synthesis.qmd | 2 |
1 files changed, 1 insertions, 1 deletions
diff --git a/worlding/_synthesis.qmd b/worlding/_synthesis.qmd index c512cd5..89306fa 100644 --- a/worlding/_synthesis.qmd +++ b/worlding/_synthesis.qmd @@ -18,7 +18,7 @@ på senere at citere kildeteksten i projektrapporten, og vi vendte derfor flere gange tilbage med opdateringer til en annotation for bedre at afspejle en dybere forståelse af læringsemnet. Kvalitative læringsspring syntes således at forme den iterative proces -ved at give anledning til redigering af ældre annotationer. +ved at anspore til redigering af ældre annotationer. På samme måde kommenterede vi på hinandens annotationer, når vi stødte på forskellige forståelser i gruppen. Ved hver genlæsning af teksten erfarede vi, |