aboutsummaryrefslogtreecommitdiff
path: root/worlding
diff options
context:
space:
mode:
authorIan Valentin Christensen <valentianchristensen@gmail.com>2024-06-05 12:49:41 +0200
committerIan Valentin Christensen <valentianchristensen@gmail.com>2024-06-05 12:49:41 +0200
commit770b2e5fa858f7a60aa8412d7171be4561d620a1 (patch)
tree3b09d5e8b40a831d402936dc6a6de5e423e05b68 /worlding
parent32f49c149ec047e58c60dd1f5c70b548d3473c68 (diff)
fix phrasing and suggest removing fixme
Diffstat (limited to 'worlding')
-rw-r--r--worlding/_intro.qmd7
1 files changed, 4 insertions, 3 deletions
diff --git a/worlding/_intro.qmd b/worlding/_intro.qmd
index f657104..59ae70a 100644
--- a/worlding/_intro.qmd
+++ b/worlding/_intro.qmd
@@ -41,9 +41,9 @@ og dermed rent faktisk understøtter vores læring.
## Problemformulering
Vi forventer ikke at kunne afgøre empirisk,
-hvorvidt vores læseteknik virker
-[@FIXME helt kort hvorfor vi aner det for urealistisk],
-men sigter efter at identificere,
+hvorvidt vores læseteknik virker,
+da der ikke er nok litteratur på området at bygge ovenpå,
+men vi sigter efter at identificere,
om der er træk ved vores læseteknik,
som teoretisk kan sandsynliggøres
at udgøre understøttelse for dybere læring.
@@ -51,6 +51,7 @@ at udgøre understøttelse for dybere læring.
Vi har derfor formuleret følgende problemformulering:
[@FIXME: omskriv!]
+<!-- FIXME: jeg synes egentlig det er formuleret fint -->
> Kan vores læseteknik styrke indholdsrelaterede aspekter af dybere læring?