diff options
author | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-06 08:36:25 +0200 |
---|---|---|
committer | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-06 08:36:25 +0200 |
commit | 7572497fe02b21cd22a1deee30f52f48a668b24f (patch) | |
tree | 66823ec13fa1d399a8e8dc82bf9d75ef6c2a0bc1 /worlding | |
parent | 399da3b229521ce89e8c30daad04a4d88f4cb054 (diff) |
fix typo
Diffstat (limited to 'worlding')
-rw-r--r-- | worlding/_intro.qmd | 2 |
1 files changed, 1 insertions, 1 deletions
diff --git a/worlding/_intro.qmd b/worlding/_intro.qmd index 54d3baf..06c48ce 100644 --- a/worlding/_intro.qmd +++ b/worlding/_intro.qmd @@ -197,4 +197,4 @@ Undervisere og forskere i pædagogik er en sekundær målgruppe, idet den undersøgte læseteknik med den fornødne stilladsering kan indgå bredere, dels i studieforløb blandt mindre IT-erfarne, -og dels studieførløb hvor IT-faglighed indgår som læringsstof. +og dels studieforløb hvor IT-faglighed indgår som læringsstof. |