aboutsummaryrefslogtreecommitdiff
path: root/worlding
diff options
context:
space:
mode:
authorJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-06-06 08:36:25 +0200
committerJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-06-06 08:36:25 +0200
commit7572497fe02b21cd22a1deee30f52f48a668b24f (patch)
tree66823ec13fa1d399a8e8dc82bf9d75ef6c2a0bc1 /worlding
parent399da3b229521ce89e8c30daad04a4d88f4cb054 (diff)
fix typo
Diffstat (limited to 'worlding')
-rw-r--r--worlding/_intro.qmd2
1 files changed, 1 insertions, 1 deletions
diff --git a/worlding/_intro.qmd b/worlding/_intro.qmd
index 54d3baf..06c48ce 100644
--- a/worlding/_intro.qmd
+++ b/worlding/_intro.qmd
@@ -197,4 +197,4 @@ Undervisere og forskere i pædagogik er en sekundær målgruppe,
idet den undersøgte læseteknik med den fornødne stilladsering
kan indgå bredere,
dels i studieforløb blandt mindre IT-erfarne,
-og dels studieførløb hvor IT-faglighed indgår som læringsstof.
+og dels studieforløb hvor IT-faglighed indgår som læringsstof.